
Vrácení a reklamace
Odstoupení od smlouvy
Pokud jste spotřebitel - v zásadě máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku .
Od smlouvy můžete odstoupit podáním prohlášení o odstoupení od smlouvy, např. E-mailem zaslaným na následující adresu: sklep@serowar.pl
Vrácenou položku nám okamžitě vraťte na následující adresu: ul. Sowińskiego 24 / U11, 70-230 Štětín , nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste odstoupili od smlouvy.
Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů .
Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná:
- při předání věci, u které jsme povinni převést její vlastnictví - od převzetí věci vámi nebo vámi určenou třetí stranou jinou než dopravcem,
- u digitálního obsahu - ode dne uzavření smlouvy.
Ke splnění termínu stačí zaslat výpis před jeho vypršením.
Vámi provedené platby, včetně nákladů na doručení zboží za podmínek stanovených v předpisech, vám budou vráceny okamžitě, nejpozději však do 14 dnů od data obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy.
Můžeme zadržet vrácení platby, kterou jsme od vás obdrželi, dokud nedostaneme položky zpět, nebo dokud neposkytnete důkaz o jejich zpětném zaslání, podle toho, co nastane dříve.
Pamatujte, že právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku mimo jiné nemá spotřebitel ve vztahu ke smlouvě:
- ve kterém je předmětem služby neprofitovaný předmět vyrobený podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb ,
- ve kterém je předmětem služby věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost,
- u kterého je předmětem služby věc dodávaná v zapečetěném obalu, kterou po otevření obalu nelze z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů vrátit , pokud byl obal po dodání otevřen,
- ve kterém jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávaný v zapečetěném obalu , pokud byl balíček po dodání otevřen
- pro dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči , pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy a po informování podnikatele o ztrátě práva odstoupit od smlouvy.
Podrobné informace o odstoupení od smlouvy naleznete v našem prodejním řádu.
Stížnosti
Pokud se u nás zakoupeného zboží prokáže vada, máte právo na reklamaci na základě záruky. Nejlepší je podat stížnost na následující e-mailovou adresu: sklep@serowar.pl nebo poštou na následující adresu: ul. Sowińskiego 24 / U11, 70-230 Štětín.
Reklamované zboží je třeba zaslat na adresu: ul. Sowińskiego 24 / U11, 70-230 Štětín nebo si s námi domluvte vyzvednutí kurýrem na náklady obchodu Serowar.pl.
Kvůli závadě můžete požádat:
- výměna věci za věc bez vad,
- odstranění vady,
nebo učinit prohlášení o:
- snížení ceny,
- odstoupení od smlouvy - v případě podstatné vady.
Odpovídáme vám za vady zjištěné do dvou let od data dodání zboží.
Reklamaci můžete zpravidla uplatnit do jednoho roku od zjištění závady , avšak doba pro uplatnění reklamace nemůže skončit dříve, než vyprší doba odpovědnosti prodávajícího.
Vaše stížnost bude posouzena (zodpovězena) do 14 dnů od data, kdy obdržíme vaši stížnost.
Další informace o stížnosti naleznete v našich prodejních předpisech.